Sisuloojad, osalege Influencer Boot Camp projektis

Kutsume sisuloojaid kandideerima projektile Influencer Boot Camp! Projekt on loodud muukeelsetele blogijatele ja neile, kes soovivad areneda, luua kvaliteetsemat sisu, saada uusi kogemusi, kontakte ja teadmisi ning inspiratsiooni uuteks formaatideks ja saavutusteks. 
 Projektis osalejad õpivad, kuidas luua kvaliteetset sisu, kuidas leida oma formaate, oma auditooriumi, kuidas reklaamiandjad ja brändid suhtlevad suunamudijatega, kuidas oma blogi teenima panna, kuidas leida kasulikke kontakte ja luua kogukonda ning miks on oluline sisu loomise eetika. Programmis on ka Äripäeva meediamaja ja toimetuste külastus.

Sihtrühm: blogijad ja digitaalse sisu loojad Eestist, kes töötavad mis tahes keeles ja formaadis.
 
Kuupäevad: 14.-16. veebruar 2025.
14. veebruar - 12:30-17:30
15. veebruar - 10:00-17:30
16. veebruar - 11:00-17:00
 
Osalemine on tasuta.
Korraldajad katavad: kõik tegevused, õppematerjalid ja toitlustuse projekti õppepäevade ajal, samuti hotellimajutuse Tallinna kesklinnas väljaspool Harjumaad pärit osalejatele (14.-16. veebruar, 2 ööd). Transport ei ole kaetud.

Registreemisvorm - siin.
Taotlusi võtame vastu kuni 6. veebruarini 2025.
 
Grupp: 15 osalejat
Vanus: alates 18. eluaastast
Kohtumised ja meistriklassid toimuvad eesti ja vene keeles.
 
Projekti osalejatega kohtuvad:
 
Julia Rodina, MTÜ Tuleviku Meedia asutaja, ajakirjanduse ja meediapädevuse koolitaja, meedia- ja kommunikatsioonikonsultant. Kogemused meedias – üle 20 aasta.
 
Jekaterina Piunova, sommeljee, ajakirjanduskogemusega blogija, kogukonnade pilavino.ee ja „Esto Turisto“ looja.
 
Olesia Lagašina, Delovye Vedomosti (DV.ee, Äripäev AS) peatoimetaja, ajakirjanik, kes loob lugusid nii uuriva ajakirjaniku kui ka kolumnistina, samuti on raadiosaadete ja podcastide autor; Eesti Meediaettevõtete Liidu auhindade laureaat; meediakoolitaja.
 
Varvara Sergejeva, Raadio 4 (ERR) ajakirjanik, YouTube'i kanali „Esmaspäevast (С понедельника)“ autor, „Eesti parim raadioajakirjanik 2024“ preemia nominent.
 
Elizaveta Karavajeva, turundusspetsialist, Kuld muna auhinna võitja, Sportlandi graafiline disainer.

Andrei Danilo, Delfi ajakirjanik ja blogija.
 
Ülejäänud esinejate nimed selguvad lähiajal.
 
Projekti eesmärgid:
  • anda uusi ideid ja oskusi kvaliteetse sisu loomiseks,
  • arutada eetilise sisu loomise tähtsust,
  • suunata osalejaid õppima uusi kasulikke tööriistu,
  • aidata jõuda uute sihtrühmadeni,
  • motiveerida blogijaid leidma ja looma kogukonda oma blogi ümber.
MTÜ Tuleviku Meedia plaanib kutsuda kõige motiveeritumaid osalejaid mentoriteks tulevaste projektide jaoks.
 
MTÜ Tuleviku Meedia on ainuüksi 2024. aastal viinud läbi üle kümne meediapädevuse, ajakirjanduse ja digimeediaga seotud projekti. MTÜ koolitusi on eelmise aasta jooksul läbinud rohkem kui 250 õpetajat üle Eesti ja üle 220 noort.
 
Projekt viiakse läbi koostöös British Council Eestiga programmi People to People Cultural Engagement raames. Lisateavet Briti Nõukogu töö kohta Eestis leiate siit.
Eelmine
Säilenõtkus ja praktika: Ida-Virumaa noorte koolitussarja tulemused ja kokkuvõte

Kirjuta esimene kommentaar

Email again: